خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

کوچکترین دوربین وایرلس هوشمند Smart یک دوربین مدار بسته تحت شبکه IP Camera در رول استور


با خرید 09924397145 دوربین اسمارت دید در شب مخفی پکیج دوربین یک بسته شامل 3 محصول از ما تحویل خواهید گرفت :


قيمت 8700000ريال

کوچکترین دوربین وایرلس هوشمند Smart یک دوربین مدار بسته تحت شبکه IP Camera در رول استور
کوچکترین دوربین وایرلس هوشمند Smart یک دوربین مدار بسته تحت شبکه IP Camera در رول استور

دوربین وایرلس هوشمند Smart یک دوربین مدار بسته تحت شبکه IP Camera

دوربین وایرلس هوشمند Smart به ابعاد یک جعبه سیگار

دوربین وایرلس هوشمندSmartمجهزبه دزدگیر و مجهز یه سیستم اعلام حریق

دوربین وایرلس هوشمند Smart با سیستم تشخیص حرکت

دوربین وایرلس هوشمند Smart  با سیستم دید در شب

دوربین وایرلس هوشمند Smartدارای حافظه داخلی بدون نیاز به دستگاه DVR

دوربین وایرلس هوشمند Smart یا کارکرد خودکار درهنگام قطع برق بدون نیاز به UPS

دوربین وایرلس هوشمند Smart با نصب آسان بدون نیاز به سیم های دست و پا گیر

با دوربین وایرلس هوشمند Smart IP Camera از هر جای دنیا محل کار یا منزل خود را به راحتی و بصورت آنلاین مشاهده کنید

به جای خرید تجهیزات دست و پا گیر که در عکس زیر مشاهده می کنید" که به دلیل قابل مشاهده بودن، در بیشتر موافع در هنگام سرقت معمولا بخشی از این تجهیزات معدوم شده یا به سرقت می رود "

دوربین مداربسته دزدگیر

شما فقط به یک دوربین، به اندازه یک جعبه سیگار که به راحتی قابل مخفی کردن از چشم سارقان می‌باشد ، جهت راه اندازی پیشرفته ترین سیستم امنیتی - حفاظتی آنلاین نیاز دارید ...!


دوربین مدار بسته

توجه :

مشتریان عزیز بدلیل یکسری مشکلات از پرداخت مبلغ  در زمان تحویل کالا معذور میباشیم با عرض عذر خواهی اول مبلغ کالا به حساب ما واریز خوهد شد و سپس ما کالای درخواستی شما را ارسال خواهیم کرد و ضمنا بدلیل نوسانات قیمت کالا احتمال این می باشد که قیمت کالا تغییر کند به همین دلیل جهت خرید اول با ما تماس 09924397145 حاصل فرمایید تا هم از موجود بودن کالا با خبر شود و هم قیمت مقطوع کالا را استعلام کنید مجددا از حضور شما مشتریان غزیز بابت این مشکلات عذر خواهی می کنیم . ضمنا این شرکت در کنار کالاهای خریداری شما یکعدد باطری دستگاه را ارائه می دهد تا در صورت نیاز شما آنرا تعویض کنید. با تشکر


 

با خرید این پکیج دوربین یک بسته شامل 3 محصول از ما تحویل خواهید گرفت :

1- دوربین مدار بسته ، بدون نیاز به DVR و قابلیت ضبط تصویر و صدا به مدت یک ماه بر روی حافظه داخلی دوربین
2-دوربین تحت شبکه IP Camera ، بدون نیاز به آی پی استاتیک و با قابلیت اتصال به اینترنت از طریق کابل ، وایرلس ، سیم کارتی
3-سیستم حفاظتی ( دزدگیر) از طریق تماس تلفنی

دوربین مدار بسته IP Camera یک دوربین مدار بسته کامل جهت ضبط تصاویر می‌باشد. این دوربین بدون نیاز به دستگاه DVR قادر به ضبط تصاویر به مدت 2 هفته می‌باشد.

یکی از بزرگترین مشکلات دوربین‌های مدار بسته نسل قبلی نیاز به سیم‌کشی ازدوربین تا DVR است ، که مستلزم هزینه بسیاری برای سیم کشی داخلی می‌شود. و مشکل دیگر دوربینهای نسل قبلی ، کیفیت بسیار پایین ویدیوهای ضبط شده است.

دوربین-وایرلس-هوشمند-اسمارت

با استفاده از این دوربین  دیگر نیازی به سیم کشی دوربین تا DVR نیست و از نظر هزینه صرفه جویی بزرگی در نصب دوربین خواهید داشت .

 

همچنین این دوربین مدار بسته  با دراختیار داشتن لنز 1.3 مگا‌پیکسلی ویدیوهایی با کیفیت به مراتب مطلوبتر از دوربینهای آنالوگ ضبط می‌کند.

دوربین اسمارت-دوربین هوشمند وایرلس اسمارت-دوربین وایرلس اسمارت

  جهت استعلام قیمت جدید و مشاوره رایگان با ما 09924397145 تماس حاصل فرمایید.

دوربین وایرلس هوشمند Smartاین دوربین دارای 16 گیگا بایت حافظه داخلی است ، و بدون نیاز به دستگاه DVR قابلیت ضبط تصویر و صدا را به مدت دو هفته با کیفیت مناسب دارد.

 

 

با فعال کردن سیستم تشخیص حرکت، دستگاه  فقط در مواقعی که کسی در مقابل دوربین حضور دارد فیلمبرداری می‌کند و بدین وسیله می‌توانید آرشیو تصاویر روزهای بیشتری داشته باشید.

 

دوربین وایرلس هوشمند Smart مجهز به سیستم دید در شب می‌باشد و در نور کم  و یا تاریکی مطلق به خوبی فیلمبرداری می‌کند تا هیچ حرکتی حتی در تاریکی هم از چشم شما مخفی نماند.

 

دوربین مداربسته تحت شبکه

این دوربین یک IP Camera نیز می‌باشد ، شما براحتی می‌توانید از راه دور تصویر و صدای محل دوربین را از طریق کامپیوتر و موبایل و تبلت مشاهده کنید.

 

با این دوربین نه تنها می‌توانید تصویر وصدای محل دوربین را به صورت زنده مشاهده نمایید بلکه می توانید تصاویر ضبط شده روزهای گذشته را به راحتی از راه دور ببینید.

  جهت استعلام قیمت جدید و مشاوره رایگان با ما 09924397145 تماس حاصل فرمایید.

شرکت به مدت 5 سال خدمات سرور را جهت مشاهده آنلاین تصاویر به صورت رایگان ارائه می‌دهد. این مدت برای دوربینهای دیگر یک سال می‌باشد.

 

دوربین مداربسته آی پی کمرا

به جای صرف هزینه هنگفت برای خرید UPS تنها با نصب باطری مخصوص، این دوربین  حتی در زمان قطعی برق نیز شما هیچ تصویری را از دست نمی دهید.

 

 ابعاد دوربین تقریبا به اندازه یک جعبه سیگار بوده و به راحتی قابل مخفی کردن از چشم دزدان می‌باشد و مصرف بسیار  کم برق نیز از مزایای دیگر این محصول می‌باشد.

دوربین مدار بسته از راه دور

این محصول دارای نرم‌افزار اختصاصی‌برای‌سیستم‌عاملهای‌ویندوز و اندروید و مک بوده و از طریق تمامی کامپیوترها و موبایلها و تبلتها می‌توانید به دوربین متصل شوید.

 

زاویه دید

زاویه دید دوربین 110 درجه می باشد. شما با این دوربین دیدی بسیار وسیع از محل دوربین خواهید داشت که حدودا دو برابر بیشتر از بقیه دوربینها می‌باشد.یکی از امکانات منحصر به فرد دوربین این است که در هنگام مشاهده تصویر دوربین به صورت آنلاین با نرم افزار دوربین می توانید زاویه دید دوربین را به اندازه 110 درجه تغییر دهید.

  جهت استعلام قیمت جدید و مشاوره رایگان با ما 09924397145   فروشگاه رول استور تماس حاصل فرمایید.

 

  نصب باطری

این دوربین دارای باطری مخصوصی است که به آسانی در پشت دوربین نصب می‌شود و در زمان قطع برق به صورت اتوماتیک فعال شده و دوربین به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

 

شرکت به مدت 5 سال خدمات سرور را جهت مشاهده آنلاین تصاویر به صورت رایگان ارایه می‌دهد.

این محصول دارای نرم‌افزار اختصاصی‌ برای‌ سیستم‌ عاملهای ‌ویندوز و اندروید و مک بوده و از طریق تمامی کامپیوترها و موبایلها و تبلتها می‌توانید به دوربین متصل شوید.


جهت استعلام قیمت جدید و مشاوره رایگان با ما 09924397145 تماس حاصل فرمایید.

عينک دوربين دار , ساعت دوربين دار , گيلان شاپ , کوچکترين دوربين مخفي , ميکروفون شنود , شنود سيم کارتي , شنود موبايل , رديابي موبايل , نرم افزار , تي وي مارکت ايران , بانه , کردستان عراق , عکس , تلفن ,اپل , آيفون , نوکيا , سامسونگ , شماره تلفن , تي وي شاپ , تله مارکت شاپ, سپيکام , قسطي, اقساط , دوربين ايکس ري ,  رسيور , ميني دي وي, بهترين دستگاه ضبط تصاوير,کوچکترين دوربين خودرو,بهترين دوربين ماشين,ريزترين دوربين خودرو,دزدگير ماشين,دوربين کوچک با سنسور تشخيص حرکت,بهترين دوربين سنسور حرکتي,لوازم دوربين دار ماشين,ضد سرقت ماشين,مخفي ترين دوربين خودرو,بهترين دوربين ماشين, فروش دوربين بيسيم,کوچکترين دوربين بيسيم,نصب دوربين مداربسته,فروش دوربين ديد در شب,فروش کار دي وي آرDVR,لوازم دوربين دار,فروش دستگاه ضبط تصاوير,فروش دستگاه استند آلون ,فروش دي وي آر,قيمت دوربين مدار بسته,ترانسميتر و رسيور انتقال تصوير, دوربين مخفي ,دوربين بي سيم,دوربين دام صنعتي,کوچکترين دوربين بيسيم, دوربين ديد در شب بي سيم, دي وي آر يو اس پيDVR,دوربين وايرلس,ريزترين دوربين مداربسته,فرکانس ياب موبايل,لوازم ضبط صدا,نصب دوربين مداربسته فرستنده و گيرنده صدا و تصوير بيسيم,تجهيزات دوربين مداربسته,دوربين مخفي آينه اي,دوربين مخفي لوله اي,دوربين مخفي سنسور دود,دوربين با رم داخلي,دوربين خودرو,دوربين ماشين,شنود مخفي با دستگاه شنود سيمکارتي اپل N9دو ميکروفن , شنود , شنود سيم کارتي , دستگاه شنود , ميکروفون شنود , ميکروفون مخفي , دستگاه شنود سيم کارتي , دستگاه شنود سيمکارتي , دستگاه شنود دوطرفه , شنود تلفن , شنود موبايل , شنود با سيم کارت , شنود با سيمکارت , استراق سمع , دستگاه شنود مخفي , دستگاه شنود مخفي , ضبط مکالمه تلفني , شنود تلفن همراه , انتقال صداي هوشمند , دستگاه شنود هوشمند , ضبط مخفيانه مکالمه تلفني , شنود سنسوردار , ميکروفون سيم کارتي , ميکروفون سيمکارتي GSM , ميکروفون مخفي سيمکارتي , ماکرو جنيوس  دوربین حساس به حرکت, دوربین ماشین, دوربین ماشینhd, دوربین مموری خور, جهت استعلام قیمت جدید و مشاوره رایگان با ما 09924397145 تماس حاصل فرمایید. آینه دوربین دار, آیینه دوربین دار, دوربین آینه ای ماشین, دوربین آینه ماشین, دوربین سنسور دار,

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت